Operadoras

Flytour Viagens e Avianca Brasil se unem ao Beto Carrero para um Dia Feliz com 40 agentes e famtour para vivenciarem as novidades do destino

marcio e valéria

Ação teve dois dias de atividades e objetivo foi mostrar os investimentos das empresas para a região do Vale do Itajaí

São Paulo, 29 de maio de 2017 – O Sul do Brasil tem atraído cada vez mais turistas, inclusive do exterior, sendo que Santa Catarina foi quem apresentou a maior alta com 26% de crescimento no número de estrangeiros no Estado, segundo o Anuário Estatístico do Ministério do Turismo.

Um dos lugares que tem investido em infraestrutura e renovação é a região de Balneário Camboriú. Por este motivo, Flytour Viagens, Avianca Brasil e a administração do Beto Carrero se uniram para promover dois dias de atividades diversas, desde a realização de famtour até encontros com autoridades locais para trabalhos conjuntos em prol do turismo local.

Chamado de “Dia Feliz Flytour no Beto Carrero com a Avianca”, 10 agentes de viagem desembarcaram na última quinta-feira (25) no Aeroporto de Navegantes. O primeiro compromisso do dia foi conhecer o novo voo da Avianca, que conta com três saídas diárias e diretas do aeroporto de Guarulhos para aquele aeroporto. “Esses profissionais tiveram a oportunidade de viajar para o Vale do Itajaí com o alto padrão de conforto, atendimento e confiabilidade que a Avianca Brasil fornece aos seus clientes”, destacou Rodrigo Napoli, diretor comercial da companhia aérea.

O receptivo local da operadora levou os convidados direto para o Beto Carrero, onde eles passaram um dia feliz e vivenciaram as novidades do local e suas atrações diversas. “Para o Beto Carrero World foi uma satisfação receber grupos de agentes de viagens liderados pela Flytour. O apoio da Avianca vem para somar ainda mais, evidenciando essa nova alternativa que conecta todo o Brasil ao Aeroporto de Navegantes, que fica apenas 12 km do Parque. Essa ação aproxima e abre uma frente de vendas importante com a rede Flytour. O Dia Feliz é uma ótima iniciativa porque permite aos agentes vivenciarem e conhecerem mais sobre os destinos”, declarou Roberto Vertemati, Diretor Comercial do Beto Carrero World.

marcio e valéria

Em uma ação paralela, outros 30 agentes também estiveram no destino. Neste caso, o roteiro contou com o passeio conhecido como Unipraias, participação na 23ª BNT Mercosul e acompanhamento da premiação realizada pelo Beto Carreiro. “Este ano nosso foco foi a capacitação dos parceiros, por isso trouxemos 40 consultores de uma única vez para um dos destinos mais importantes para a operadora”, explica Daniel Firmino,diretor de produtos nacionais e operações.

Para a Flytour Viagens, o objetivo foi mostrar aos agentes que o destino tem uma série de atrações e que os pacotes podem ser estendidos para até sete dias, já que normalmente eles comercializam quatro ou cinco. “Fizemos com que os parceiros explorassem toda a região, especialmente Balneário Camboriú e vissem que é possível vender tanto para famílias quanto jovens e solteiros, pois há opções para todos como, por exemplo, dois dias no Beto Carrero, um dia de Unipraias, um em Blumenau para fazer a rota cervejeira, um dia em Florianópolis e mais”, afirma Michael Barkoczy, presidente da Flytour Viagens.

marcio e valéria

A viagem também contou com o encontro de Michael Barkoczy, Daniel Firmino e Marcos Pessuto, gerente de produtos nacionais com os hoteleiros, secretária de turismo e outros representantes do turismo local para definirem a participação deles nas duas edições do Hiper Feirão de Viagens Flytour, além da disponibilidade de tarifas promocionais, inclusive para a alta temporada. “A Flytour Viagens está com pacotes diferenciados para a região de Balneário Camboriú. É um lugar em que é possível se hospedar com conforto em um hotel três estrelas ou optar por um resort pé na areia de alto luxo. Algo bem democrático”, diz Marcos Pessuto.

Sobre a Flytour Viagens – Canal de vendas do Grupo Flytour, uma das maiores companhias do setor de turismo do Brasil, a operadora Flytour Viagens atua na distribuição e comercialização de 100% de seus produtos por meio de agentes de viagens de todo o país. A empresa nasceu com presença geográfica em 16 estados brasileiros e com mais de 20 escritórios próprios para atendimento completo aos agentes de viagens. Os produtos Flytour Viagens são desenhados para os agentes de viagens oferecerem a seus clientes os mais diversos pacotes nacionais e internacionais. Dentre os destinos disponibilizados estão todo o Brasil, América do Sul, Caribe, México, Europa, Oriente Médio, Estados Unidos, Canadá, Norte da África e África do Sul. Acesse:www.flytour.com

93 Comentário

93 Comments

  1. Womens Health

    17 de janeiro de 2018 at 03:34

    I am constantly invstigating online for posts that can facilitate me. Thx!

  2. sewa scissor lift

    13 de janeiro de 2018 at 01:13

    Usually I don’t read post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite nice post.

  3. agen bola bonus

    12 de janeiro de 2018 at 02:19

    Good site! I really love how it is simple on my eyes and the data are well written. I’m wondering how I might be notified whenever a new post has been made. I’ve subscribed to your feed which must do the trick! Have a great day!

  4. top automotive companies

    12 de janeiro de 2018 at 01:06

    My husband and i ended up being absolutely joyful when Edward managed to finish off his basic research using the ideas he obtained from your own web site. It’s not at all simplistic to just always be making a gift of methods some people could have been selling. Therefore we do know we’ve got the blog owner to be grateful to for that. The explanations you have made, the easy blog navigation, the friendships you make it possible to instill – it’s many powerful, and it’s aiding our son in addition to the family understand the subject matter is entertaining, which is certainly incredibly serious. Thank you for the whole lot!

  5. Economic News Today

    11 de janeiro de 2018 at 09:51

    My brother recommended I might like this web site. He was totally right. This post truly made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

  6. BandarQ Online

    11 de janeiro de 2018 at 05:23

    Hello there, I discovered your website by means of Google even as looking for a related matter, your web site came up, it appears great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

  7. Economic News Articles

    11 de janeiro de 2018 at 03:31

    I was just searching for this information for a while. After six hours of continuous Googleing, at last I got it in your web site. I wonder what’s the lack of Google strategy that do not rank this type of informative websites in top of the list. Generally the top sites are full of garbage.

  8. daftar sbobet

    10 de janeiro de 2018 at 04:46

    I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back later. Cheers

  9. Educational Games

    10 de janeiro de 2018 at 01:36

    I have been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts in this kind of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site. Reading this info So i am satisfied to convey that I have an incredibly excellent uncanny feeling I discovered exactly what I needed. I so much no doubt will make certain to do not omit this web site and provides it a look on a continuing basis.

  10. cara daftar sbobet

    10 de janeiro de 2018 at 00:49

    Great work! This is the type of info that should be shared around the net. Shame on Google for not positioning this post higher! Come on over and visit my web site . Thanks =)

  11. paket wisata pangandaran

    9 de janeiro de 2018 at 07:52

    Can I just say what a relief to search out somebody who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know methods to bring a difficulty to mild and make it important. More folks have to read this and understand this side of the story. I cant imagine youre not more common because you positively have the gift.

  12. custom print T shirts

    9 de janeiro de 2018 at 06:21

    I think this is among the most significant information for me. And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The web site style is great, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

  13. kista ovarium

    9 de janeiro de 2018 at 01:12

    I am not sure where you’re getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for fantastic info I was looking for this information for my mission.

  14. judi bola

    8 de janeiro de 2018 at 10:11

    It is appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be happy. I’ve read this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or tips. Maybe you can write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

  15. Black santa sweater

    8 de janeiro de 2018 at 05:26

    Hi would you mind letting me know which web host you’re working with? I’ve loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot faster then most. Can you recommend a good web hosting provider at a fair price? Kudos, I appreciate it!

  16. Harry Potter Christmas Gifts

    8 de janeiro de 2018 at 03:01

    I do trust all of the ideas you’ve introduced on your post. They are really convincing and will certainly work. Nonetheless, the posts are very quick for starters. Could you please extend them a bit from subsequent time? Thank you for the post.

  17. Teeselling

    8 de janeiro de 2018 at 01:33

    Hi there! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one? Thanks a lot!

  18. Rashad Warling

    7 de janeiro de 2018 at 17:21

    hi!,I like your writing very much! share we communicate more about your article on AOL? I require an expert on this area to solve my problem. May be that’s you! Looking forward to see you.

  19. drum

    5 de janeiro de 2018 at 10:29

    Generally I do not read post on blogs, however I would like to say that this write-up very compelled me to check out and do it! Your writing style has been surprised me. Thank you, quite nice article.

  20. check these guys out

    3 de janeiro de 2018 at 14:34

    I simply want to tell you that I am just beginner to blogging and site-building and absolutely savored this web blog. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You absolutely have superb articles. Regards for sharing your web site.

  21. Cool Shirt Design

    27 de dezembro de 2017 at 04:28

    Admiring the persistence you put into your website and detailed information you offer. It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same old rehashed information. Fantastic read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

  22. Sewa Mobil Lombok Murah

    27 de dezembro de 2017 at 02:14

    Just wish to say your article is as astonishing. The clearness in your post is just excellent and i can assume you’re an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

  23. Starting A Business

    26 de dezembro de 2017 at 20:50

    I¡¦ve been exploring for a little bit for any high-quality articles or weblog posts in this kind of house . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site. Reading this info So i am glad to express that I’ve a very good uncanny feeling I came upon just what I needed. I so much definitely will make sure to don¡¦t fail to remember this web site and give it a glance on a continuing basis.

  24. science

    26 de dezembro de 2017 at 03:58

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

  25. New Tech News

    25 de dezembro de 2017 at 20:44

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something which I think I would never understand. It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I’ll try to get the hang of it!

  26. Law Clinic

    25 de dezembro de 2017 at 20:35

    Thanks , I have just been searching for info about this topic for ages and yours is the greatest I’ve found out till now. But, what concerning the conclusion? Are you positive in regards to the source?

  27. Web Design

    25 de dezembro de 2017 at 03:31

    you are really a excellent webmaster. The site loading speed is incredible. It sort of feels that you are doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you have done a magnificent job in this topic!

  28. Government Business

    23 de dezembro de 2017 at 20:37

    Wow! Thank you! I continually needed to write on my website something like that. Can I implement a portion of your post to my site?

  29. Family Law Attorney

    23 de dezembro de 2017 at 20:33

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable info to work on. You’ve done a formidable job and our entire community will be grateful to you.

  30. Healthy Living

    23 de dezembro de 2017 at 20:25

    I needed to post you that bit of word in order to give thanks as before with the extraordinary views you’ve provided on this page. It is simply pretty generous of people like you giving extensively just what most of us could have marketed as an e-book to get some bucks on their own, precisely considering that you might have tried it in the event you wanted. These advice likewise acted to provide a good way to understand that the rest have a similar keenness similar to my own to see very much more related to this matter. I believe there are a lot more pleasurable times ahead for individuals who read carefully your blog.

  31. agen souvenir pulpen

    23 de dezembro de 2017 at 13:24

    Good day! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be ok. I’m undoubtedly enjoying your blog and look forward to new posts.

  32. Domino BandarQ Terpercaya

    23 de dezembro de 2017 at 07:13

    I am really enjoying the theme/design of your site. Do you ever run into any internet browser compatibility problems? A few of my blog readers have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any solutions to help fix this issue?

  33. 1. British Propolis Indonesia

    23 de dezembro de 2017 at 05:31

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your webpage? My blog is in the very same area of interest as yours and my visitors would certainly benefit from some of the information you provide here. Please let me know if this alright with you. Thank you!

  34. christmas shirts

    23 de dezembro de 2017 at 04:12

    Hello my friend! I wish to say that this article is awesome, nice written and come with almost all vital infos. I’d like to see more posts like this .

  35. obat hammer of thor

    23 de dezembro de 2017 at 02:33

    Hey, you used to write wonderful, but the last several posts have been kinda boring… I miss your great writings. Past several posts are just a bit out of track! come on!

  36. jam tangan mirage

    23 de dezembro de 2017 at 00:55

    Hi there, I discovered your website by way of Google whilst searching for a related subject, your website got here up, it seems great. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

  37. jam tangan mirage

    22 de dezembro de 2017 at 08:27

    You made some decent factors there. I seemed on the internet for the issue and found most people will go along with with your website.

  38. pulau seribu tou

    22 de dezembro de 2017 at 07:46

    Howdy I am so grateful I found your website, I really found you by accident, while I was searching on Google for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say thanks for a fantastic post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the superb job.

  39. tenda membran

    22 de dezembro de 2017 at 05:17

    Whats up are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you need any coding expertise to make your own blog? Any help would be really appreciated!

  40. Tool Time Girl

    21 de dezembro de 2017 at 21:18

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

  41. hhrma Hotel Bali

    21 de dezembro de 2017 at 02:08

    My brother recommended I might like this web site. He was entirely right. This post truly made my day. You cann’t imagine simply how much time I had spent for this info! Thanks!

  42. Picnic Origin

    20 de dezembro de 2017 at 13:53

    Whats Happening i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It absolutely helpful and it has aided me out loads. I am hoping to give a contribution & aid different users like its helped me. Great job.

  43. Content Marketing

    20 de dezembro de 2017 at 13:50

    hello there and thank you for your info – I have certainly picked up anything new from right here. I did however expertise a few technical points using this web site, since I experienced to reload the site lots of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web host is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will often affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective fascinating content. Make sure you update this again very soon..

Deixe uma resposta

O seu endereço de email não será publicado Campos obrigatórios são marcados *

Você pode usar estas tags e atributos de HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mais Lidas

VOENEWS - Notícias do Turismo - Escritório de Negócios SCLN 201 - Bloco "C" - sala 112 Brasília - DF - CEP: 70.832-530 Telefone: (61) - 3201-8602 Celulares: (61) 98117-4456 - E-mail: contato@voenews.com.br

EVENTOS DO TURISMO

NOTÍCIAS DA HOTELARIA