Hotéis

Diretor da RCD Hotels dispara: “tratamos todos os hóspedes iguais, sem distinção de gênero”

voenews

Leonel Reyes, diretor Corporativo da RCD Hotels para a América Latina, afirma durante Fórum de Turismo LGBT do Brasil 2017, em São Paulo, que sucesso da companhia com o segmento está atrelado aos serviços e atendimentos personalizados sem nenhuma distinção.

Funcionários capacitados, muita empatia e zero preconceito. Esses são os segredos da Hard Rock Hotels paraserem um dos preferidos pelo público LGBT quando o assunto é viajar para fora do Brasil. Quem afirma isso é Leonel Reyes (foto), diretor Corporativo da RCD Hotels para a América Latina, empresa responsável pelo marketing e comercialização dos hotéis Hard Rock na América Latina. “Nós atendemos todos os hóspedes sem distinção porque respeitamos a equidade de gênero de forma ampla, seja durante a realização de um casamento ou em uma viagem de lua de mel”, explica Reyes. “É importante ressaltar que essa atitude é parte do DNA da RCD Hotels e, portanto, da nossa cultura organizacional. Entendemos que respeitar as pessoas é pressuposto para termos um bom atendimento e proporcionar experiências felizes em nossas propriedades”.

O executivo fez essas declarações durante o painel “Como receber e entender as necessidades dos hóspedes LGBT?”, que integrou a programação do Fórum de Turismo LGBT do Brasil 2017, evento realizado hoje (terça, dia 13), em São Paulo, e foi mediado por Mariana Aldrigui, que é professora da USP e conselheira da WTM Latin America. O evento é uma iniciativa da revista ViaG e da Associação Brasileira de Turismo LGBT (ABTLGBT).

Questionado sobre qual o posicionamento dos hotéis da RCD quando algum hóspede tem uma postura desrespeitosa com o público LGBT, Leonel foi muito objetivo. “Realmente não há distinção em um caso de comportamento inadequado. Temos uma política que cabe para todos os hóspedes. As regras de diversão e posturas é igual para todos e nossa equipe de concierge está preparada a orienta-los de modo cordial e discreto, caso algo desse tipo aconteça. Mas vale lembrar que esse tipo de situação não é recorrente em nossos hotéis”, enfatiza.

Já em relação as estratégias para fidelizar o cliente LGBT, tendo em vista o crescimento de canais como o Airbnb, por exemplo, Leonel Reyes explica que a experiência dos hotéis Hard Rock é de alto valor agregado e não seria possível uma comparação com quem busca apenas uma cama para dormir. “Nossas instalações, amenidades, gastronomia e atendimento personalizado foram desenvolvidos de um modo tão especial que, automaticamente, garante o regresso do hóspede. Além disso, o ambiente dos nossos hotéis proporciona o convívio de pessoas de diferentes partes do mundo e nossos clientes gostam dessa interação. Estar em um Hard Rock é algo único”, finaliza.

49 Comentário

49 Comments

  1. guy waiting at door

    23 de abril de 2018 at 08:23

    He’s just waiting patiently for the place to open up.

  2. Very cute kitty

    23 de abril de 2018 at 06:20

    Isn’t that a cute kitty?!

  3. Doctor enjoying chocolate

    22 de abril de 2018 at 21:01

    Doctor bite right into a chococlate bar.

  4. Expect to see him when the restaurant opens every day.

  5. The future of kitty cats

    22 de abril de 2018 at 14:07

    This is what the future holds for kitty cats.

  6. Even doctors like chocolate

    22 de abril de 2018 at 13:17

    Nothing is more relaxing than eating chocalate!

  7. Kitty Futurology

    22 de abril de 2018 at 11:04

    This is the future of kitty cats.

  8. Relaxing while reading the newspaper

    22 de abril de 2018 at 00:28

    Nothing makes him more happy than reading a newspaper underneath a tree.

  9. Couple has the best seat in the house

    21 de abril de 2018 at 10:07

    These two sure know how to enjoy a movie!

  10. Couple in movie theater

    21 de abril de 2018 at 09:40

    This has to be the happiest couple on planet Earth!

  11. Nothing relaxes him like reading does.

  12. Too many cooks

    16 de abril de 2018 at 15:51

    These two better settle their score now before everything ends up burnt!

  13. Chara Sitaca

    11 de janeiro de 2018 at 19:45

    There’s definately a lot to learn about this subject. I like all the points you made.|

  14. Ione Severt

    11 de janeiro de 2018 at 14:09

    Whoa! This blog looks exactly like my old one! It’s on a entirely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Superb choice of colors!|

    • kittiserk

      7 de junho de 2018 at 02:30

      Sick and tired of being bored? There’s nothing at all good to watch on TV these days. How many cat videos can you watch at YouTube? What you really want is some live adult entertainment. That’s what http://www.camgirl.pw is all about. It’s 24/7 excitement like you’ve never seen before. Check it out and tell a friend. Something this good needs to be shared.

  15. Lindsay Roehrig

    11 de janeiro de 2018 at 11:24

    It’s an remarkable paragraph for all the internet viewers; they will get advantage from it I am sure.|

  16. Jeffrey Engelken

    6 de janeiro de 2018 at 20:54

    Great web site you have here.. It’s hard to find high-quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!|

  17. Kimberlie Spurlin

    6 de janeiro de 2018 at 04:43

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you helped me.|

  18. Sam Schade

    5 de janeiro de 2018 at 12:02

    Appreciating the commitment you put into your website and detailed information you provide. It’s awesome to come across a blog every once in a while that isn’t the same old rehashed material. Fantastic read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.|

  19. Betty Gagne

    27 de dezembro de 2017 at 02:10

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of this site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s hard to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal. I must say you’ve done a very good job with this. In addition, the blog loads super quick for me on Safari. Exceptional Blog!|

  20. Cammy Figgeurs

    26 de dezembro de 2017 at 18:53

    Hey there! Quick question that’s totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when viewing from my iphone 4. I’m trying to find a template or plugin that might be able to resolve this problem. If you have any suggestions, please share. Thank you!|

  21. Sylvia Finley

    23 de dezembro de 2017 at 19:48

    Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your further post thank you once again.|

  22. Raymundo Penington

    23 de dezembro de 2017 at 06:43

    Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your website? My blog site is in the exact same area of interest as yours and my users would certainly benefit from some of the information you provide here. Please let me know if this okay with you. Appreciate it!|

  23. Leo Chamberlain

    22 de dezembro de 2017 at 23:50

    I’m not sure exactly why but this web site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I’ll check back later and see if the problem still exists.|

  24. Bo Koitzsch

    22 de dezembro de 2017 at 15:30

    Hey there! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a marvellous job!|

  25. Ramona Krings

    22 de dezembro de 2017 at 10:00

    Very descriptive post, I loved that a lot. Will there be a part 2?|

  26. Kasie Molash

    22 de dezembro de 2017 at 03:29

    When I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. Perhaps there is a way you can remove me from that service? Kudos!|

    • kittiserk

      7 de junho de 2018 at 02:49

      Sick and tired of being bored? There’s nothing at all good to watch on TV these days. How many cat videos can you watch at YouTube? What you really want is some live adult entertainment. That’s what http://www.camgirl.pw is all about. It’s 24/7 excitement like you’ve never seen before. Check it out and tell a friend. Something this good needs to be shared.

  27. Athena Manhart

    21 de dezembro de 2017 at 20:36

    What a stuff of un-ambiguity and preserveness of valuable know-how about unpredicted feelings.|

  28. George Kanzenbach

    21 de dezembro de 2017 at 08:44

    Hi, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.I’m attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!|

  29. Claude Parshotam

    20 de dezembro de 2017 at 18:42

    This is my first time pay a visit at here and i am truly pleassant to read everthing at single place.|

    • miakinkdd

      6 de junho de 2018 at 01:06

      You’ve been searching for a site where you can talk to pretty ladies. Look no further. http://www.camgirl.pw has all the cute girls you can handle. It’s loaded with babes that are sure to put a big fat smile on your face.

    • kittiserk

      6 de junho de 2018 at 15:58

      Sick and tired of being bored? There’s nothing at all good to watch on TV these days. How many cat videos can you watch at YouTube? What you really want is some live adult entertainment. That’s what http://www.camgirl.pw is all about. It’s 24/7 excitement like you’ve never seen before. Check it out and tell a friend. Something this good needs to be shared.

  30. Markus Sada

    20 de dezembro de 2017 at 12:56

    This is really interesting, You are an excessively professional blogger. I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post. Additionally, I’ve shared your site in my social networks|

  31. Henriette Beckerdite

    20 de dezembro de 2017 at 08:22

    My brother suggested I might like this web site. He was once totally right. This put up actually made my day. You cann’t consider simply how a lot time I had spent for this info! Thanks!|

  32. Son Melusky

    20 de dezembro de 2017 at 00:05

    It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or suggestions. Perhaps you can write next articles referring to this article. I wish to read even more things about it!|

  33. Cierra Magliacane

    19 de dezembro de 2017 at 17:19

    It’s truly very complex in this active life to listen news on Television, thus I only use web for that purpose, and get the most recent information.|

  34. Clifford Brasch

    19 de dezembro de 2017 at 14:04

    Please let me know if you’re looking for a writer for your weblog. You have some really great articles and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write some content for your blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an email if interested. Many thanks!|

  35. Logan Bachtell

    19 de dezembro de 2017 at 11:27

    Please let me know if you’re looking for a article writer for your blog. You have some really great articles and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some material for your blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an email if interested. Thank you!|

  36. Nikole Riebeling

    19 de dezembro de 2017 at 08:47

    Great article.|

  37. Paris Terzian

    18 de dezembro de 2017 at 22:17

    I do accept as true with all the ideas you have offered to your post. They are really convincing and will definitely work. Nonetheless, the posts are very short for beginners. May you please extend them a bit from next time? Thank you for the post.|

  38. Kurtis Striker

    18 de dezembro de 2017 at 18:42

    Thanks for finally writing about > blog_title < Liked it!|

  39. Dino Ceparano

    18 de dezembro de 2017 at 11:25

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your weblog? My website is in the very same area of interest as yours and my visitors would truly benefit from some of the information you provide here. Please let me know if this alright with you. Appreciate it!|

  40. Dustin Dalaq

    18 de dezembro de 2017 at 08:34

    As the admin of this website is working, no hesitation very rapidly it will be renowned, due to its quality contents.|

  41. Loyd Chapko

    18 de dezembro de 2017 at 06:28

    Link exchange is nothing else except it is simply placing the other person’s webpage link on your page at suitable place and other person will also do similar in favor of you.|

  42. Leontine Kotzen

    17 de dezembro de 2017 at 19:33

    Thanks for finally talking about > blog_title < Loved it!|

  43. Curt Harkley

    17 de dezembro de 2017 at 17:06

    Thanks for your marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you happen to be a great author. I will remember to bookmark your blog and will eventually come back in the foreseeable future. I want to encourage one to continue your great posts, have a nice weekend!|

  44. Liane Jolly

    16 de dezembro de 2017 at 19:37

    Hey this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!|

  45. Macie Iberra

    16 de dezembro de 2017 at 09:30

    I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one nowadays.|

Deixe uma resposta

O seu endereço de email não será publicado Campos obrigatórios são marcados *

Você pode usar estas tags e atributos de HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mais Lidas

VOENEWS - Notícias do Turismo - Escritório de Negócios SCLN 201 - Bloco "C" - sala 112 Brasília - DF - CEP: 70.832-530 Telefone: (61) - 3201-8602 Celulares: (61) 98117-4456 - E-mail: contato@voenews.com.br

EVENTOS DO TURISMO

NOTÍCIAS DA HOTELARIA