EVENTOS

Inscrições para “Eventos em Foco” que acontece na próxima quarta se encerrarão hoje

voenews

Evento organizado por Luane Bittes, uma das grande profissionais do setor de eventos há bastante tempo em Brasília acontecerá na próxima quarta-feira, dia 24 de maio de 2017 á partir das 08 hs no Parlamundi da LBV.

Trata-se de um evento voltado á profissionais que realizadores, organizadores e  fornecedores do segmento de eventos.

Haverá uma capacitação profissional com o tema: “Cerimonial, Protocolo e Etiqueta para eventos corporativos”

Ainda dá tempo de participar.

luane

25 Comentário

25 Comments

  1. epic Fortnite

    24 de abril de 2018 at 16:42

    Enjoyed reading through this, very good stuff, thankyou .

  2. Messy People Eating Snacks

    15 de abril de 2018 at 05:34

    These two are some real messy eaters!

  3. Your post has proven useful to me.

  4. Popcorn

    14 de abril de 2018 at 13:30

    Would you like some popcorn?

  5. Old People Getting Drunk

    13 de abril de 2018 at 23:21

    No one can ever say this site is boring!

  6. Much Needed Vacation

    13 de abril de 2018 at 18:37

    Way to go Edward. This blog is amazing!

  7. I am not rattling great with English but I get hold this really easygoing to read .

  8. Thank you for visiting

    13 de abril de 2018 at 13:48

    Don’t forget the grilled onions!

  9. Blogger Listening to Music

    13 de abril de 2018 at 10:14

    Rice anyone?

  10. 3.11.3 all room unlocked

    12 de abril de 2018 at 23:12

    Thank You for this.

  11. Stock Trading Techniques

    10 de abril de 2018 at 08:23

    I now know that everyone has an ace up their sleeve.

  12. Typing With Two Hands

    8 de abril de 2018 at 17:50

    I’m not a big fan of sauce.

  13. Happy Lady

    8 de abril de 2018 at 08:19

    Can whales get fleas?

  14. Wine Drinkers

    7 de abril de 2018 at 14:21

    Good article!

  15. I dugg some of you post as I thought they were very beneficial invaluable

  16. Boring Cornfield

    6 de abril de 2018 at 18:25

    Do you like to smell the breath of someone who just ate garlic?

  17. stays on topic and states valid points. Thank you.

  18. I kinda got into this site. I found it to be interesting and loaded with unique points of interest.

  19. I conceive this web site holds some real superb information for everyone : D.

  20. Morning, i really think i will be back to your page

  21. I am glad to be one of the visitors on this great website (:, appreciate it for posting .

  22. CS GO MAC hack

    18 de março de 2018 at 16:48

    I like this website its a master peace ! Glad I found this on google .

  23. I really enjoy examining on this internet site , it has got great posts .

  24. Downie 3 1 3 + Crack Mac OS X MacOSX

    17 de março de 2018 at 10:18

    Good, this is what I was browsing for in google

  25. I simply must tell you that you have an excellent and unique site that I kinda enjoyed reading.

Deixe uma resposta

O seu endereço de email não será publicado Campos obrigatórios são marcados *

Você pode usar estas tags e atributos de HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mais Lidas

VOENEWS - Notícias do Turismo - Escritório de Negócios SCLN 201 - Bloco "C" - sala 112 Brasília - DF - CEP: 70.832-530 Telefone: (61) - 3201-8602 Celulares: (61) 98117-4456 - E-mail: contato@voenews.com.br

EVENTOS DO TURISMO

NOTÍCIAS DA HOTELARIA