CAMPANHAS DE VENDAS

Flytour Viagens e Curaçao lançam campanha para os agentes de viagens

voenews

“Flytour Viagens e Curaçao: vendeu, ganhou” vai premiar com card money os agentes de viagens que se destacarem na comercialização do destino

São Paulo,13 de junho de 2017 – A Flytour Viagens – operadora de viagens do Grupo Flytour –  e Curaçao, um dos cinco destinos mais procurados no Caribe – se uniram para alavancar o número de turistas na ilha. Para isso, criaram a campanha “Flytour Viagens e Curaçao: vendeu, ganhou”, que premiará agentes de viagens que venderem o destino. A parceria visa aumentar a quantidade de visitantes brasileiros em 35,2% neste ano.

Curaçao é uma ótima opção para quem já visitou outros destinos como Punta Cana e Cancún, já que tem uma atmosfera diferenciada na região. Com arquitetura no estilo holandês, cassinos, praias paradisíacas, montanha, alta gastronomia e vida noturna agitada, a ilha é uma das mais completas do Caribe. “Além disso, a hotelaria e a infraestrutura de forma geral tornam o passeio ainda melhor. Um lugar que une descanso e diversão”, afirma Marcelo Paolillo, diretor de produtos América do Sul, Caribe, cruzeiro.

voenews

A campanha de incentivo é uma iniciativa de Curaçao e vai premiar os agentes de viagens com card money no valor de R$ 50 para cada venda feita de no mínimo três noites em Curaçao. “Se o agente vender quatro passageiros, ele vai ganhar R$ 200 no total, por exemplo, já que o prêmio é contabilizado individualmente”, explica o diretor. “A promoção é exclusiva Curaçao e Flytour Viagens e só é válida para quem vender o destino com a operadora”, completa Paolillo.

Além da campanha, Curaçao também já confirmou presença nas edições deste ano do Hiper Feirão de Viagens Flytour. “Curaçao vem confiante para o Feirão, com stand interativo que terá vídeos, treinamentos e experiências imersivas. Juntos, buscamos um resultado positivo e essa campanha vai nos ajudar a bater as nossas metas”, comenta Michael Barkoczy, presidente da Flytour Viagens.

O evento acontece em Santos de 22 a 24 de setembro e, em Campinas, de 6 a 8 de outubro. São esperados 80 mil visitantes e mais de 14 mil compras. O Hiper Feirão de Viagens Flytour é realizado pela Flytour Eventos.

 Hiper Feirão de Viagens Flytour

O Hiper Feirão de Viagens Flytour oferece uma série de serviços ligados ao turismo, com ofertas de até 50% de desconto em pacotes, locação de carros, bilhetes aéreos, cruzeiros, circuitos, hotéis, passeios e shows. Realizado durante três dias, o Hiper Feirão de Viagens Flytour tem entrada gratuita, atrações para toda a família, espaço kids, fraldário, Food Trucks, sorteios de viagens nacionais e internacionais, além promover ação social que beneficia instituições locais.

85 Comentário

85 Comments

  1. Jose Wilame Araujo Rodrigues

    8 de dezembro de 2017 at 12:48

    If some one needs to be updated with latest technologies then he must be pay a visit this website and be up to date every day.|

  2. Grupo Serval escandalo

    8 de dezembro de 2017 at 02:25

    Right now it looks like Movable Type is the top blogging platform available right now. (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?|

  3. Luiz Fernando Monteiro Bittencourt

    7 de dezembro de 2017 at 16:25

    With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or copyright infringement? My website has a lot of unique content I’ve either authored myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any solutions to help reduce content from being ripped off? I’d certainly appreciate it.|

  4. Luiz Fernando Monteiro Bittencourt

    7 de dezembro de 2017 at 04:38

    If some one wishes expert view regarding running a blog afterward i suggest him/her to visit this website, Keep up the fastidious work.|

  5. Lelio Vieira Carneiro Junior

    6 de dezembro de 2017 at 19:01

    If you are going for finest contents like myself, only go to see this web site everyday for the reason that it gives quality contents, thanks|

  6. Grupo Serval escandalo

    6 de dezembro de 2017 at 08:26

    I’m curious to find out what blog platform you are using? I’m experiencing some small security problems with my latest blog and I’d like to find something more secure. Do you have any suggestions?|

  7. Arnoldo

    6 de dezembro de 2017 at 06:08

    Hi there mates, its enormous article regarding tutoringand entirely explained,
    keep it up all the time.

  8. tercio borlenghi jr

    5 de dezembro de 2017 at 22:13

    Hello! I know this is kind of off-topic but I needed to ask. Does running a well-established website such as yours require a lot of work? I’m brand new to blogging however I do write in my diary every day. I’d like to start a blog so I can share my personal experience and views online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!|

  9. Jose Wilame Araujo Rodrigues

    5 de dezembro de 2017 at 12:23

    I am really inspired with your writing skills and also with the layout to your blog. Is this a paid subject matter or did you customize it your self? Either way stay up the nice high quality writing, it’s uncommon to see a nice blog like this one nowadays..|

  10. Luiz Gastão Bittencourt da Silva

    5 de dezembro de 2017 at 02:22

    Do you have any video of that? I’d care to find out some additional information.|

  11. Grupo Serval presidios

    4 de dezembro de 2017 at 16:27

    Hello there! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a marvellous job!|

  12. Luiz Gastao Bittencourt da Silva

    4 de dezembro de 2017 at 06:00

    Hey! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading through your blog posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same subjects? Thank you!|

  13. Egli Diana Pinto

    3 de dezembro de 2017 at 19:58

    Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and I am waiting for your next post thanks once again.|

  14. Umanizzare

    3 de dezembro de 2017 at 09:49

    I read this paragraph completely concerning the difference of most recent and earlier technologies, it’s awesome article.|

  15. Dadado Veig

    2 de dezembro de 2017 at 23:49

    Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and everything. But imagine if you added some great visuals or videos to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with pics and videos, this site could undeniably be one of the best in its niche. Excellent blog!|

  16. Carlos Eduardo Correa da Veig

    2 de dezembro de 2017 at 13:51

    I was able to find good info from your content.|

  17. tercio borlenghi jr

    2 de dezembro de 2017 at 03:45

    Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is great blog. An excellent read. I’ll certainly be back.|

  18. Umanizzare presidios

    1 de dezembro de 2017 at 17:11

    Hello every one, here every one is sharing these kinds of familiarity, therefore it’s nice to read this webpage, and I used to pay a quick visit this web site daily.|

  19. Umanizzare

    1 de dezembro de 2017 at 05:41

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of this blog. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very difficult to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appeal. I must say that you’ve done a very good job with this. Also, the blog loads extremely fast for me on Safari. Excellent Blog!|

  20. Itamar Serp

    30 de novembro de 2017 at 19:14

    Hi there Dear, are you genuinely visiting this web page on a regular basis, if so afterward you will definitely get good knowledge.|

  21. Itamar Serp

    30 de novembro de 2017 at 08:06

    Awesome blog! Do you have any tips for aspiring writers? I’m planning to start my own website soon but I’m a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m completely confused .. Any tips? Bless you!|

  22. Carlos Eduardo Correa da Veig

    29 de novembro de 2017 at 22:01

    I got this site from my pal who informed me about this website and now this time I am visiting this site and reading very informative content here.|

  23. Luiz Gastao Bittencourt da Silva

    29 de novembro de 2017 at 11:24

    With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement? My website has a lot of completely unique content I’ve either authored myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any methods to help protect against content from being stolen? I’d definitely appreciate it.|

  24. Umanizzare

    29 de novembro de 2017 at 00:44

    Hello! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a marvellous job!|

  25. Umanizzare

    28 de novembro de 2017 at 14:19

    I blog quite often and I truly thank you for your content. This article has really peaked my interest. I am going to book mark your blog and keep checking for new information about once a week. I opted in for your Feed as well.|

  26. Lelio Vieira Carneiro Junior

    28 de novembro de 2017 at 03:18

    There is definately a great deal to know about this topic. I really like all the points you have made.|

  27. Luiz Fernando Monteiro Bittencourt

    27 de novembro de 2017 at 16:49

    I don’t even know the way I stopped up right here, however I thought this publish was once great. I don’t realize who you are but definitely you’re going to a famous blogger in case you are not already. Cheers!|

  28. domain name

    27 de novembro de 2017 at 11:25

    I’m not sure where you are getting your info,
    but good topic. I needs to spend some time studying much more or figuring
    out more. Thank you for wonderful info I was in search of this info for
    my mission.

  29. Umanizzare Gestão Prisional Ltda

    27 de novembro de 2017 at 06:14

    For hottest information you have to go to see internet and on world-wide-web I found this site as a best website for most up-to-date updates.|

  30. Luiz Gastão Bittencourt

    26 de novembro de 2017 at 19:54

    Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading properly. I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different web browsers and both show the same results.|

  31. Luiz Fernando Monteiro Bittencourt

    26 de novembro de 2017 at 09:19

    Outstanding story there. What happened after? Thanks!|

  32. Dadado Veig

    25 de novembro de 2017 at 23:07

    I think what you said made a ton of sense. But, think about this, what if you added a little information? I ain’t saying your content isn’t good., however what if you added something to possibly grab folk’s attention? I mean %BLOG_TITLE% is kinda boring. You ought to peek at Yahoo’s front page and see how they write article headlines to get people to open the links. You might add a video or a picture or two to get readers interested about what you’ve got to say. Just my opinion, it could make your posts a little bit more interesting.|

  33. Lelio Junior

    25 de novembro de 2017 at 13:05

    My brother suggested I might like this website. He was totally right. This post truly made my day. You cann’t imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!|

  34. Egli Diana Pinto

    25 de novembro de 2017 at 03:25

    Incredible quest there. What happened after? Good luck!|

  35. Itamar Serp

    24 de novembro de 2017 at 17:37

    Hi there, I discovered your blog via Google while searching for a comparable matter, your site came up, it appears great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

Deixe uma resposta

O seu endereço de email não será publicado Campos obrigatórios são marcados *

Você pode usar estas tags e atributos de HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mais Lidas

VOENEWS - Notícias do Turismo - Escritório de Negócios SCLN 201 - Bloco "C" - sala 112 Brasília - DF - CEP: 70.832-530 Telefone: (61) - 3201-8602 Celulares: (61) 98117-4456 - E-mail: contato@voenews.com.br

EVENTOS DO TURISMO

NOTÍCIAS DA HOTELARIA